Tuesday, January 20, 2009

Inainte de examen...

Hmm... Nu a trecut decat o zi de la ultima mea contributie la blog... insa, in aceasta ora tarzie, simt ceva ce-mi sopteste sa mai scriu ceva...

Mine... un examen de IT care nu valoreaza decat 2 puncte ECTS, insa, pentru care toata lumea e foarte egitata... e la ora 17 deci am timp sa dorm ba chiar si sa mai invat. Mine, adica astazi, isi ocupa postul Obama. Astazi a fost o zi faina... am ras mult, am avut multa energie, am avut musafiri, am gasit un zbor ieftin pt mine si familia mea catre botezul unui nou membru de familie din Germania... totul a fost bine...

Si totusi ma gasesc aici la sfarsit de zi, singur, gandindu-ma... ma framanta un gand... cat se paote de serios si de "la punct"... aseara dupa ce am terminat de scris postul anterior mi-am mai citit si celelate posturi si am dedus o concluzie putin alarmanta... Intodeauna cand scriu ceva, cand imi scuip sifletul sau cand creez ceva, tonalitatea a acestor creatii este una sumbra. Tema recurenta a frustrarii fata de societate si deznadejdii fata de propriu-mi viitor este iarasi ceva ce ma sperie.

Par a nu-mi gasi locul... par a apartine unei lumi care e diferita fata de cea reala si care exista doar in capul meu... de ce ma autoexilez fata de societate? Oare asta e? Sunt o persoana sociabila, imi place sa fiu inconjurat de oameni... sau nu?

Ah, e tarziu si maine am treaba... iar ceea ce ma framanta acum pe mine este ceva ce doar deschide drumul spre multe intrebari care oricum nu mi la pot raspunde. 

Nu ma intelege gresit, am avut o zi buna, totul e bine si stiu pentru examen... insa... nu stiu de ce trebuie sa ma culc asa des cu ideea ca ceva lipseste sau ca ceva nu e bine, iar apoi sa ma-mi fac munca de convingere pentru a adormi cu cuntrariul...

No comments: