Monday, April 7, 2008

Banane pe volan

Astazi am fost cu un prieten, si el contribuie la blog, la o plimbare in dreapta si stanga prin oras cu masina sa. La un moment dat, cand trebuia sa acordam prioritate altor masini care veneau din sens opus intr-o intersectie ne uitam in fata. Acolo se afla un autoturism negru a carui sofer tinea sprijinita de volan o banana pe care o decojea. Nu stiu de ce dar ni s-a parut extraordinar de nostim gestul respectiv in acel moment in care, in principiu ar trebui sa acorzi atentie la ceea ce se intampla pe carosabil. De ceva vreme incoace sunt sofer si pasager dar pana acuma nu mi-a fost dat sa vad asa ceva. Am vazut oameni care au baut cafea sau suc , au mancat ciocolata sau mai stiu eu ce, dar atunci cand am vazut maiestria necesara pentru a decoji o banana deasupra volanului intr-o intersectie efectiv mi s-a taiat respiratia.

No comments: